Tuesday, December 04, 2007

schott:07 key:20

Τρεις μέρες χωρίς pc, με χίλια δυο πράγματα να κάνω και να δω, ελπίζω ο gone4sure να μου συγχωρέσει πως καθυστέρησα τη λίστα.

Μια διευκρίνιση: η λίστα των δίσκων είναι απόλυτα υποκειμενική, με κανένα κριτήριο «καλύτερου αντικειμενικά». Δεν είμαι το Wire ούτε το NME- και πραγματικά, σκασίλα μου τι βγάζουν #1, δεν με ενδιαφέρει καν. Είναι αγαπημένα, και μόνο.

Όταν ξεκίνησα να βγάλω 20 δίσκους, θεώρησα πως θα ήταν εύκολο. Έλα όμως που τελικά ψάχνοντας cd και σκληρούς δίσκους κατέληξα σε 120.. Με το ζόρι μειώθηκαν σε 50, από εκεί σε 40, κι οι 20 που έμειναν είναι (εκτός των 7-8 πρώτων) ισότιμοι. Για τα χειρότερα, είπα να μην ψηφίσω δεινόσαυρους ή δίσκους που γενικά απογοήτευσαν- τι νόημα έχει να χτυπάς τον Dylan ή την Avril Lavigne ας πούμε;

Αναδρομικά όσα χρωστάω:


#20. Roisin Murphy-Overpowered [EMI]
Disco queen? House chic? Alien eccentric?
Όσα πιάτα κι αν φορέσει στο κεφάλι της η Roisin, ό,τι φλοκάτες και να βάλει για φόρεμα, είναι η φωνή της που θα κλέβει την παράσταση κι η μουσική, όχι η εικόνα. Με τόσα άτομα να τη βοηθούν (από τον Seiji των Bugz In The Attic μέχρι τον εξαιρετικό Ill Factor), she can’t do wrong.



Το χειρότερο #20: Bola-Kroungrine [Skam]
Λυπάμαι που βάζω τον αγαπημένο Bola στην εικοσάδα και την ξεχωριστή Skam, αλλά το ‘Kroungrine’ είναι μια απογοήτευση για κάποιον που έχει κάνει άλμπουμ όπως το ‘Soup’. Ελπίζω στο μέλλον να επανακάμψει.


Δες επίσης: 2006, 2005

Labels:

1 Comments:

Blogger Stratos Bacalis said...

Επιτέλους ξεκίνησες!!! Λατρεμένη η Rosin, την έχω κι εγώ πιο πάνω!

5/12/07 14:29  

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker