Wednesday, March 01, 2006

flesh balloon

















Εκεί, στις αρχές των ‘90s, όλα έμοιαζαν πιο όμορφα, κατά κάποιο τρόπο κρυστάλλινα.
Ένα χρυσαφένιο μήλο που περιστρέφεται, λουλούδια στο χώμα, ένα πρόσωπο τεθλασμένο μέσα από το νερό ψιθυρίζει, ένα κρεβάτι στο δάσος, a lullaby for lovers...

Ίσως είναι η υποψία άνοιξης που τρύπωσε από τα παράθυρα στο γραφείο σήμερα και μου το θύμισε, κι αυτό το φως που μπαίνει απ’το τζάμι με έκανε να θέλω να το μοιραστώ.

Oh kinky take me inside
And let the honey slide
I need you kinky love..

Kinky Love, από τους Pale Saints

Από το ep ‘Flesh Balloon’ του 1991, της εταιρείας 4AD.
Η αυθεντική εκτέλεση είναι της Nancy Sinatra, μια σύνθεση του Dave Ellington.

6 Comments:

Blogger Αθήναιος said...

Είναι εντυπωσιακό το πόσες εκδοχές της Άνοιξης μετρήσαμε όλοι σήμερα μέσα από τα διάφορα κειμενα στα μπλογκ κ κάθε μία εκδοχή βρίσκεται σε απόλυτη συμφωνία με την "εικόνα" που εκπέμπει ο καθένας. Εσείς όμως "σπάσατε τα κοντέρ" της συνέπειας. :-)

1/3/06 18:54  
Blogger Mirandolina said...

Μορ, ολοκλήρωσες το έργο!

Καλό μήνα σας.

1/3/06 23:56  
Blogger schottkey said...

Monsieur Athenaeus, η εκδοχή του 'Kinky Love' είναι σε συνέπεια με την "εικόνα" μου εδώ; Ενδιαφέρουσα η άποψη πολύ, είναι περίεργο το πώς σε βλέπει κάποιος που δε σε γνωρίζει πραγματικά, τι φαντάζεται για σένα και πως πλάθει μια εικόνα. Κι αυτό το διαπίστωσα πρόσφατα, σε εκ του σύνεγγυς συνάντηση, συνήθως το blog δεν είναι ο άνθρωπος..πάντως δεν έχετε πέσει πολύ έξω.

heimkurst, εσένα πρέπει να σου αρέσουν οι Pale Saints έτσι κι αλλιώς-βέβαια, ε; :)

Little mor, το ίδιο φως μπήκε από τα γραφεία μας, εσύ κι εγώ ξέρουμε παραπάνω, kisses included.

Καλό μήνα Mirandolina, ελπίζω να έβαλες Μάρτη στο χέρι.

2/3/06 09:13  
Blogger Αθήναιος said...

Όχι, ως συνέπεια ερμήνευσα το γεγονός ότι η αχτίδα του ήλιου σας έφερε αυτόν τον συνειρμό κ δεν αναφωνήσατε απλά " Ω! Η Άνοιξη". Για να είμαι ειλικρινής όμως, επειδή είμαι λίγο πεζός τύπος προτιμώ το "Ω! Η Άνοιξη" με την έννοια ότι δεν μου αφήνει αμφιβολίες για τα συναισθήματα του αναφωνούντος αν κ το τραγούδι αυτό είναι ανοιξιάτικο πολλά. :-)

2/3/06 11:35  
Blogger schottkey said...

:)
"Ω! Αγαπώ, αγαπώ!" που έλεγε κι ο Flaubert. Σαφώς πιο άμεσο, ναι.
Κρατήστε μου λίγο από το Μπρούιχλάντιτς, μου αρέσουν οι δυνατές συγκινήσεις.

2/3/06 11:59  
Blogger Αθήναιος said...

Να τσεκάρετε το ε-μέηλ σας πρώτα.

Υ.Γ. Οι δε Γάλλοι πάντα μου προξενούσαν την αποροία. Με τέτοια κουζίνα θα έπρεπε να έχουν μονίμως στο χέρι ένα πηρούνι κ όχι μια γραφίδα...

2/3/06 12:17  

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker