Tuesday, February 07, 2006

Domo Arigato Mr.Roboto

Δεν μπόρεσα να βρω πως με λένε στα γιαπωνέζικα, τι φταίω που έχω σπάνιο όνομα;
Το έψαξα κι εδώ (δες κάτω, στη λίστα με τα γράμματα), πάλι δε με έχει, αλλά μάλλον πρέπει να είμαι κάτι σαν το θηλυκό του keikai-watchful λέει, χμ.
Anyway, σε kanji μοιάζει εντυπωσιακό.

Πάντως, βάσει αυτού , ονομάζομαι Shigeru Atshushi.
Ναι, νομίζω μου ταιριάζει καλύτερα αυτό, θα το κρατήσω.
Domo arigatougozaimasu*.

*There are different ways of saying "thank you": arigatou (thanks), arigatougozaimasu (thank you), and domo arigatougozaimasu(thank you very much).

15 Comments:

Blogger Mirandolina said...

Ντόμο αριγκάτο σκέτο το ήξερα- το χα συγκρατήσει από το Σογκούν :-)

7/2/06 14:03  
Blogger Γιώργος said...

Γειά σας και από τον Harukichi Akechi

7/2/06 15:20  
Blogger Head Honcho said...

Watashi no namae Panosu Desu Ka! Hajimemashite dozo yoroshiku!

Τελικά τα Ιαπωνικά είναι προγραμματιστική γλώσσα, όμως τα kanji είναι μια ιστορία απο μόνη τους.

7/2/06 16:28  
Blogger Αθήναιος said...

Όταν είναι να επιστρέψετε από το Τόκυο να μου πείτε, θέλω να μου φέρετε ένα ειδικό φύκι, σας παρακαλώ.

Αυτοί οι κύκλοι από τις μανίες στη μπλογκόσφαιρα μου θυμίζουν τις εξυπναδούλες στην Αρχαιολογική Υπηρεσία. Κάθε χρονιά η ΚΒ' στη Ρόδο ξεκινά μια μόδα κ την υιοθετούν κ οι υπόλοιποι. Μια χρονιά ντυνόμασταν στις ανασκαφές Άραβες,κανονικά, με κελεμπίες, τουρμπάνια, πίναμε κρύο τσάι με μέντα, την επόμενη υιοθετήσαμε το colonial style κ άλλη μια χρονιά το χαβανέζικο. Πέρσυ που πέρασα απο τη Ρόδο μια βόλτα είδα κάτι καπέλλα σαν παγόδες... Κρίμα που η χρονιά που παραιτήθηκα δεν συνέπεσε με έτος Κίνας ή Ιαπωνίας. Θα είχε γούστο να το αναφέρω στο κείμενο της παραίτησης...

7/2/06 19:01  
Blogger Head Honcho said...

Καλα περνάγατε εκεί στη Ρόδο μου φαίνεται....

7/2/06 22:51  
Blogger schottkey said...

Το 'Domo Arigato Mr. Roboto' Mirandolina είναι ένα κομμάτι των Styx, φαντάζομαι θα το έχετε ακούσει, εδώ το θυμάμαι εγώ μικρός. Shogun έβλεπα κι εγώ, που χάθηκε αυτή η ψυχή ο Τσάμπερλεν..
Ohayougozaimasu!

heimkurst, fukkatsu=fuck pikachu?

Σε σας Harukichi Akechi ή κατά κόσμον Alberich θα είναι αφιερωμένο το επόμενο φλασάκι (από τα κομμάτια που ανεβάζετε).

Δυτικέ, τα kanji προήλθαν από την Κίνα, κι απ'ότι γνωρίζω βασίζονται σε σχέδια που ζωγράφιζαν κάποιες χιλιάδες χρόνια πριν εκεί, όντως ιστορία από μόνα τους. Σε σας μπορώ να πω hajimemashite καθότι δεν έχουμε ξαναειδωθεί :)

exploding boy, το 'hana' των chang & sunray κάτι μου θύμιζε, έψαξα και το βρήκα online.
Σπάω το κεφάλι μου που το έχω ακούσει και δε μπορώ να θυμηθώ. Ήταν σε κάποιο soundtrack; Το έχω σε κάποια συλλογή; Κάποιο mix του DJ Spooky; Help! :)

Ποια είναι η μανία στην μπλογκόσφαιρα Αθήναιε, να ενημερωθώ κι εγώ;
Πάντως το φύκι θα σας το φέρω. Kombu, wakame, nori, ή κάτι πιο σπάνιο;

8/2/06 10:15  
Blogger Γιώργος said...

που χάθηκε αυτή η ψυχή ο Τσάμπερλεν..
αυτό είχε αναρωτηθεί παλιότερα και ο VJ και με οδήγησε σε μια συγκλονιστική ανακάλυψη, που δυστυχώς εξαφανίστηκε απροσδόκητα, όπως εμφανίστηκε.

8/2/06 14:38  
Blogger schottkey said...

Μagnifique, Alb.

Αν κι o ρόλος του Chamberlain που μου'χει μείνει είναι στο 'Τα πουλιά πεθαίνουν τραγουδώντας'(Τσαϊκόφσκι;)

8/2/06 15:01  
Blogger schottkey said...

heimkurst τότε πρέπει να δεις το 'Day of the Resurrection' με Τσακ Κόνορς και Ολίβια Χάσεϊ (Fukkatsu No Hi) :)

8/2/06 17:04  
Blogger schottkey said...

Όχι, exploding boy δεν είναι το sample, το κομμάτι το έχω ακούσει σίγουρα κάπου αλλού. Προφανώς το έχω σε κάποιο cd και δεν ξέρω ποιο, μου τη δίνει αυτό, πρέπει να το ψάξω..(btw τη Sade τη λατρεύω)

8/2/06 22:09  
Blogger schottkey said...

exploding boy! I owe you..

Ήμουν σίγουρος πως το έχω σε κάποιο mix cd. Είναι όντως από το Muzik, έχω αρκετά cd από το περιοδικό, αλλά πίστευα πως το έχω σε ένα mix του DJ Spooky και δεν πήγε ο νους μου εκεί. Το συγκεκριμένο κομμάτι ήταν στο mix του Blue Room, που είχε και τη διασκευή των Flunk στο Blue Monday των New Order.

Thanx a lot, με έβγαλες από μια ιδιαίτερα εκνευριστική διαδικασία :)

9/2/06 10:48  
Blogger Αθήναιος said...

Wakame k nori μαριναρισμένα σε σάκε. Η μόδα είναι η Ιαπωνία κ η Κίνα. Δεν κατάφερα να βγάλω το όνομά μου στα Ιαπωνικά. Αυτό είναι σημάδι εξ'ουρανού. :-)

Δυτικέ παρακμιακέ, η ΑΥ στη Ρόδο είναι όλα τα λεφτά. Αν δεν υπήρχαν κ οι αρχαιολόγοι θα ήταν ένας παράδεισος. :-)

9/2/06 11:27  
Blogger Head Honcho said...

schottkey, έκανα ιαπωνικά 1 χρόνο. Δυστυχώς επειδή το τμήμα ήταν καραφεύγα δεν μας αφήνε περιθώριο όπως στα υπόλοιπα τμήματα να μάθουμε kanji σωστά. Τελικά έφυγα λόγω δουλειάς.

Αθηναίε, μη ψάχνεις εννιολογικό όνομα, μπορείς με Katakana. Η Κίνα μπήκε στο στόχαστρο λόγω ολυμπιακών. Όπως πρίν απο 4 χρόνια ήταν η Ελλάδα.

9/2/06 12:13  
Blogger schottkey said...

Χαρά στο κουράγιο σου Δυτικέ..

Αθήναιε don't believe the hype! :)
Για το σάκε έχετε προτίμηση; Γιατί απ'ότι διαβάζω (και δεν το γνώριζα), υπάρχουν δύο τύποι σάκε:
-σάκε προερχόμενο από ρύζι μόνο, με υποδιαιρέσεις τα Junmai-Sake, Junmai-Ginjo, και Junmai-Dai-Ginjo(αυτά διαχωρίζονται βάσει ποσότητας του ρυζιού)
-σάκε με προσθήκη αλκοόλ, εδώ οι υποκατηγορίες είναι Honjozo, Ginjo-Sake και Dai-Ginjo-Sake (κι εδώ η ποσότητα του ρυζιού που προστίθεται παίζει ρόλο)

Επίσης, πριν το 1992 το σάκε λέει χωριζόταν σε κατηγορίες 2nd Class, 1st Class, και Special Class. Ο διαχωρισμός γινόταν αυστηρά βάσει οσμής και γεύσης, και ελεγχόταν μάλιστα από το National Tax Office!

link

9/2/06 13:15  
Blogger schottkey said...

Μμμ όντως, το Muzik ήταν εξαιρετικό περιοδικό, στο είδος του το καλύτερο για μένα.
Πολύ πιο πνευματώδες από το mixmag, λιγότερο εστέτ από το Wire και όσο έπρεπε ελαφρύ, πολύ πιο εκλεκτικό από το DJ.

Κρίμα που έκλεισε.
All's well that ends well..

9/2/06 17:51  

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker