Saturday, June 21, 2008

i’m your puppet

Οι Arctic Monkeys δε μου αρέσουν. Ούτε ο δίσκος των Last Shadow Puppets μου άρεσε. Αλλά το ‘Standing Next To Me’ μου έχει κολλήσει εδώ και μέρες. Ίσως γιατί είναι στη δομή του τέλειου single: δε χρειάζεσαι παραπάνω από 2 λεπτά και 21 δευτερόλεπτα για την τέλεια ποπ. Με θυμηδία αντιμετώπισα δηλώσεις πως έχουν επηρεαστεί από Burt Bacharach, Serge Gainsbourg και Scott Walker- για το συγκεκριμένο, ήμουν λάθος. Πόσο μακριά έχει πάει η βρετανική ποπ από αυτό που πρέσβευε χρόνια τώρα..
Από τα κομμάτια της χρονιάς.

3 Comments:

Blogger Nathalie said...

Εμένα δε μου άρεσαν ιδιαίτερα οι Monkeys, αλλά τους Shadow Puppets τους ακούω πολύ ευχάριστα.. Συμφωνώ για το συγκεκριμένο κομμάτι.

22/6/08 16:51  
Blogger schottkey said...

Η αλήθεια είναι πως οι Puppets είναι αρκετά διαφορετικοί από τους Monkeys (προς το καλύτερο).

23/6/08 09:33  
Anonymous Anonymous said...

Χμμ... Ωραίο videάκι.

23/6/08 22:52  

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker