Sunday, December 16, 2007

schott:07 key:05


#5. Burial-Untrue [Hyperdub]
Ξέχνα τον όρο “dubstep”. Ξέχνα το hype. Ξέχνα όσους το είχαν αναγορεύσει ως αριστούργημα πριν καν το ακούσουν. Γράψε αυτό το άλμπουμ σε ένα mp3 player, βάλε ακουστικά, και περιπλανήσου στην πόλη. Οι εικόνες της δε θα μπορούσαν να έχουν καλύτερο soundtrack απ’το ‘Untrue’. Αστικά blues.




Το χειρότερο #5: CocoRosie-The Adventures Of Ghosthorse And Stillborn [Touch And Go]
Ένα καλο τραγούδι (‘Rainbowarriors’), και μετά τι; Το «ψαγμένο» indie κοινό της Αθήνας. Τα πλαστικά παιχνιδάκια, οι ήχοι από νεροπίστολα, αριστουργηματικά samples από πουκάμισα που τρίβονται μεταξύ τους (λέμε τώρα). Το live που πρέπει να δεις για να είσαι in και δεν προλαβαίνεις να πας Βερολίνο. Τα μουρμουρητά προς κάλυψη της ανύπαρκτης σύνθεσης. Ο ορισμός του δήθεν. Να συνεχίσω;



Δες επίσης: 2006, 2005

Labels:

11 Comments:

Blogger Stratos Bacalis said...

Χα! Στην ίδια θέση τον βάλαμε!

16/12/07 22:03  
Blogger schottkey said...

Θα μπορούσε να είναι λίγο παραπάνω, ή λίγο παρακάτω.
Δεν μετράει και τόσο η θέση, τα 8 πρώτα τα αγαπώ εξίσου.

17/12/07 09:03  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Ναι, συνέχισε σε παρακαλώ, πες κι άλλα! γιατί νόμιζα ότι μόνο εγώ ακούω καν το όνομα cocorosie και μου γυρίζει το μάτι!

έλεος πια. Όχι άλλο κάρβουνο.

(βρήκα συμπαράσταση και είπα να πω τον πόνο μου ;-)

17/12/07 16:10  
Blogger Cookie Basher said...

Για μένα αυτός ο δίσκος ξεχώρισε φέτος, για όλους τους σωστούς λόγους

17/12/07 20:01  
Blogger Cookie Basher said...

Επίσης, για όποιον δεν το έχει ακούσει, να ψάξει το καταπληκτικό mix που έκανε στους bloc party πρόσφατα..

17/12/07 20:31  
Blogger Stratos Bacalis said...

Schottkey, είχες απαντήσει στο παλιότερο σχόλιό μου για κάτι λινκς για τα "χαμένα" traks Burial... ισχύει ακόμα η προσφορά?
Είμαι πανευτυχής που έχω και τα 2 του άλμπουm κανονικά αγορασμένα (και μάλιστα από το νέο Public)!

17/12/07 20:46  
Blogger WinterAcademy said...

ουφ! επιτελους! και ξανα ουφ!να και καποιος που ΔΕΝ του αρεσε το τελευταιο κοκορόζι!! [αν κ αν θελω να'μαι δικαιος το πρωτο τους ηταν παρα πολυ καλο]

17/12/07 23:12  
Blogger Cookie Basher said...

(Sandman, αν θυμάμαι καλά, το 1 ήταν το Unite;

http://www.fileden.com/files/2007/11/16/1588264/Burial%20-%20Unite.mp3
)

17/12/07 23:50  
Blogger Stratos Bacalis said...

To Unite to exw...

18/12/07 03:36  
Blogger schottkey said...

Μαρκησία,
Είμαστε περισσότεροι απ’όσοι φαινόμασταν για τις κοκορόζι- join the club :)

Cookie Basher,
Για να πω την αλήθεια, το συγκεκριμένο remix δε μου άρεσε ιδιαίτερα..

Sandman_gr,
Και μένα μου έκανε εντύπωση που είδα το ‘Untrue’ στο Public, και μάλιστα πρώτη μούρη.
Burial-Ghost Hardware EP
Kode9 Sonar mix
Burial-Versus
Χρωστάω κάτι άλλο;

Winter Academy,
Υπερεκτιμημένο γκρουπ all the way κατά τη γνώμη μου.

18/12/07 09:25  
Blogger Stratos Bacalis said...

Εσύ δε χρωστάς, εγώ είμαι υπόχρεος πλέον! Ευχαριστώ!!!

18/12/07 11:36  

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker