Tuesday, February 17, 2009

undead


Δεν ξέρω ποια άλλα «ροκ» (βάλε όσα εισαγωγικά θες) σχήματα θα’θελα να δω live αυτή τη στιγμή, το σίγουρο είναι ένα: οι Αμερικανοί Zombi. Έχω ξαναγράψει γι’αυτούς, και τον τελευταίο καιρό έχω πάθει ψύχωση να συλλέγω ό,τι έχουν κυκλοφορήσει. Μαζί και κάθε κυκλοφορία του (ενός από τους δύο) Steve Moore, από το πρόσφατο σχεδόν-drone ‘Vaalbara’, στο πιο ambient ‘Demo 2003’. Είναι αυτή η περίεργη μίξη που καταφέρνουν, που θυμίζει John Carpenter και Giorgio Moroder, Trans Am και Goblin, sludge και italo disco.
Φέτος επιστρέφουν με το ‘Spirit Animal’, σε πιο spacey διαστάσεις. Το εξώφυλλο μου θυμίζει παραλλαγή της φράσης «ο ελέφαντας στο δωμάτιο»..
Ποιος τους φέρνει Ελλάδα;

8 Comments:

Blogger schottkey said...

έλεφαντ

17/2/09 09:52  
Blogger silent stelios said...

Θενξ για το λινκ, δεν εχω μπορεσει να προχωρησω περα απο το πρωτο, ομωνυμο κομματι ολη μερα σημερα. Τοσο μου αρεσει!

Έβγαλαν και ενα καινουριο 12" που μοιαζει πολυ ιταλο και αλλο ενα σπλιτ.
Θελω και εγω πολυ να τους δω. Και να κανουν και κανενα σαουντρακ επισης.

18/2/09 01:56  
Blogger schottkey said...

Τα έχω αυτά τα 2. Το EP με τα remix στο ‘Digitalis’ και το ‘Sapphire’ μου μοιάζει αχρείαστο, προτιμώ τα original. Το split είναι ωραίο. Ο Moore ηχογραφεί και italo, ως Lovelock.

Κάποιος πρέπει να τους συστήσει στον Dario Argento..

18/2/09 09:42  
Blogger lkrory21 said...

Ωρε καλοί αυτοί οι Zombi... Πως μου διέφυγαν τόσον καιρό; Thanx for the tip!

Cheers!

18/2/09 11:13  
Blogger schottkey said...

Δεν τους ήξερες; Αδιάβαστος!
Πας εδώ, διαβάζεις τα 2 μαθήματά σου, κι επιστρέφεις διαβασμένος.

18/2/09 11:22  
Blogger lkrory21 said...

Ου ρε.... "δάσκαλε" μπουχαχά!

18/2/09 12:37  
Blogger lkrory21 said...

Α και btw τα έχω κάνει τα μαθήματα μου εδώ και καιρό. Απλά έπαιξε επανάληψη εψές και ψήθηκα!

Πέρασα την τάξη; ;-)

Cheers!

18/2/09 12:38  
Blogger schottkey said...

Με σκονάκια; Αφού είδα ότι αντέγραφες από τον μπροστινό σου..

18/2/09 12:46  

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker