Thursday, December 06, 2007

schott:07 key:15


#15. Tracey Thorn-Out Of The Woods [Virgin]
Είναι σαφές πως μου αρέσει τρομερά η φωνή της, ακόμα και στις αποτυχίες των EBTG. Δεν περίμενα πολλά από το ‘Out of the Woods’, ίσως επειδή το είδα ως δίσκο που βγάζεις κάποιος για να αποδείξει πως μπορεί να λειτουργήσει κι αυτόνομα, έξω από το γκρουπ. Κι όμως, είναι ένας πολύ καλός ποπ δίσκος, χαμηλόφωνος μεν, με ρυθμό και groove δε. Το ‘It’s All True’ είναι single-υπόδειγμα.

σχετικό ποστ: is it?

Το χειρότερο #15: Arctic Monkeys-Favourite Worst Nightmare [Domino]
OK, λίγο άδικο να τα βάζεις με πιτσιρικάδες, αλλά, ειλικρινά, 2 χρόνια τώρα δεν έχω καταλάβει για ποιο λόγο τόση φασαρία γύρω από το όνομά τους. Έχουν καμία διαφορά από το γκρουπάκι που χτυπιέται στο προβάδικο της γειτονιάς σου; Brianstormed..



Δες επίσης: 2006, 2005

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Σχετικα με το album Out Of The Woods της Tracey Thorn ηθελα να επιστησω την προσοχη σου σε ενα κομματι...Το ονομα αυτου ειναι Get Around To It.Ο original καλλιτεχνης λεγεται Arthur Russell (πεθανε πριν απο μια δεκαετια περιπου απο AIDS) και ηθελα να σου συστησω να ακουσεις τη δικη του (original)εκδοση (αν δεν το εχεις κανει ηδη).Βρισκεται στο αλμπουμ Calling Out Of Context.Κατα τη γνωμη μου ειναι ενα τραγουδι σπανιας και ιδιαιτερης ομορφιας.
Οσον αφορα δε αυτον καθεαυτον τον δισκο της Tracey Thorn συμφωνω απολυτα με οσα εγραψες,ειναι διχως αλλο πολυ πολυ ομορφος.

6/12/07 19:34  
Blogger schottkey said...

Φυσικά και τον γνωρίζω τον Arthur Russell- έχω το ‘The World of Arthur Russell’ και το ‘World of Echo’ (που μου αρέσει πολύ). Το κομμάτι που λες το έχω από μια συλλογή, το DJ Kicks του Henrik Schwarz, το ξανακούω τώρα που μου το θύμισες. Ιδιαίτερος καλλιτέχνης και πολύ ωραία φωνή. Η Tracey το διασκεύασε με τρυφερότητα νομίζω, και σεβασμό.

9/12/07 16:16  

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker