Tuesday, December 06, 2005

Peanuts in your head

Φτιάξε κι εσύ ένα κόμικ, ΜΠΟΡΕΙΣ !


Να που μπορούν να οδηγήσουν οι ώρες αποδόμησης στη δουλειά..

(κι ένας blogger..)


Εντύπωση μου κάνει πως οι περισσότεροι από τους επισκέπτες χρησιμοποιούν πιστόλια, φωτιές, εκρήξεις στα strips που φτιάχνουν, συνδυάζοντας το χιούμορ με τη βία-each one uses his own weapons.


Μερικά δείγματα που μου άρεσαν με ένα γρήγορο ψάξιμο:

minimalistic

hell

tv

disgust

revenge

Kurt Cobain

googly

(Να'ξερα και Σλοβένικα..)

6 Comments:

Blogger twocows said...

έφτιαξα κι εγώ! γάτος και σκύλος

6/12/05 16:21  
Anonymous Anonymous said...

http://www.stripgenerator.com/view.php?id=66940

μου' φτιαξες τη διάθεση :)

το δικό σου που είναι;

6/12/05 18:46  
Anonymous Anonymous said...

γράψε λάθος

αν όμως το θέλεις πολύ, μπορείς να το βρεις

6/12/05 18:47  
Blogger schottkey said...

Τα δικά μου υπάρχουν σε λινκ μέσα στο ποστ(καθώς και μερικά άλλα στο site με άλλο nick..)

Τον βρήκα Bitten Lips τον μικρό σας κήπο, όπως και τα α λα Altan strips του twocows, αλλά και τα γραφιστικά μανιφέστο του Crazy Monkey, το νταλαρικό έπος της Avanti, το πολυφυλετικό του Alberich, τον μελοδραματισμό της catsula κ.α.

7/12/05 09:35  
Blogger kukuzelis said...

Κι εγώ, κι εγώ!

9/2/06 12:57  
Blogger schottkey said...

Ω, kuk.
Μινιμαλιστικός, όπως θα περίμενα, φυσικά.

9/2/06 13:35  

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker