Thursday, May 06, 2010

Μηδέν.


Πίστεψα πως με τα τελευταία μέτρα, το ΔΝΤ κι όλη την κατάσταση στη χώρα, είχαμε πιάσει πάτο./ Σήμερα αποδείχθηκε πως το βαρέλι έχει κι άλλο πάτο. Μπορούμε πιο χαμηλά./ Σκέφτομαι πως σαν χώρα ουσιαστικά έχουμε (όλοι μας) σαπίσει. Σκέφτομαι τους φίλους μου που έχουν φύγει από τη χώρα, κι αναπνέουν άλλο αέρα, από το δηλητήριο αυτό./ Σκέφτομαι όσους φίλους μου (χωρίς εισαγωγικά) πιπιλάνε τσιτάτα τύπου «στον πόλεμο θα έχεις και απώλειες», «η βία είναι η μαμή κάθε νέας κοινωνίας» και λοιπές μαλακίες. Μακριά απ’τον κώλο μας δηλαδή, κι όπου θέλει ας μπει./ Κι όσους άλλους φίλους μου πιστεύουν πως (φυσικά) δε φταίνε όσοι έριξαν τις μολότοφ, αλλά τα ΜΑΤ, ο Βγενόπουλος, κι οι πυροσβέστες./ Αλήθεια, φορούσαν κουκούλα; Τι σημασία έχει../ Αναρωτιέμαι: τα τρία παιδιά που σκοτώθηκαν έπαιρναν μισθούς που δεν τους επηρέαζαν τα νέα μέτρα; Ήταν άραγε τόσο υπεράνω; Αλλά ξέχασα, «αυτά συμβαίνουν στον ιδιωτικό τομέα»./ Στον ίδιο τόνο: «μα κι αυτοί τι ήθελαν να δουλεύουν τέτοια μέρα, προκαλούσαν..»./ Κοινωνία αγέλης./ Θα ξανασυμβούν αυτά, δεν τρέχει τίποτα. Αίμα είναι, δεν είναι τίποτα./
Τουλάχιστον θα γλιτώσουμε τα μπανεράκια στα μπλογκ «α λα Αλέξης». Βλέπεις οι νεκροί είναι απ’την άλλη μεριά. Δε μας συμφέρει./ Which side are you on? Εκεί καταλήξαμε./ Είναι εμφύλιος αν Έλληνας σκοτώνει Έλληνα; Ή μήπως δεν ήταν δολοφονία αλλά παράπλευρη απώλεια;/
Στο Twitter βγήκαν όλοι να κάνουν ρεπορτάζ. Να κραυγάζουν για προβοκάτσια, όπως πάντα. Ξέρεις, υπάρχει κι η συγνώμη, η παραδοχή ότι έκανες λάθος. Αλλά ποιος έχασε το δίκιο, για να το βρεις εσύ; Σωστό./
Δεν έχω αμφιβολία. Το θέμα ήταν, κι εξακολουθεί να είναι πολιτικό. Και παιδείας, σαφώς./ Αλλά όταν το κράτος είναι υπό διάλυση, αυτά είναι λεπτομέρειες./ Κύριοι της Βουλής, δε θα έπρεπε να ανησυχείτε αν θα καεί η Βουλή. Στην Ιαπωνία, θα είχαμε 300 seppuku./ Ταξιδιωτικές οδηγίες να αποφεύγεται η Ελλάδα. Όμορφα. / Στο Αττικόν μυρίζει καμένο δέρμα. Θα το θυμάσαι αν πας σινεμά, ε;/

5 Comments:

Blogger Coffeemug said...

είναι μόνο η αρχή...και θάνατος δεν είναι μόνο αυτό. θάνατος είναι όταν δεν ζεις.

6/5/10 12:22  
Anonymous Anonymous said...

Συμφωνώ!
Παρακολουθώ τα γεγονότα, αποφεύγοντας την τηλεόραση , αμίλητoς και ανέκφραστος… Νομίζω ότι δεν είμαι με το μέρος κανενός, ούτε καν με το δικό μου, κάτι μου βρωμάει σε όλη αυτήν την ιστορία… Δεν είμαι περήφανος που είμαι άνθρωπος, δεν είμαι περήφανος που είμαι ελληνας. Λαός απολίτιστος, αμόρφωτος και χωρίς τρόπους…Πάντα η λύση είναι απλή, εμείς θέλουμε να τα κάνουμε όλα να φαίνονται σαν άθλους/θαύματα…Το βαρέλι δεν έχει πάτο! Τρομάζω για τα επόμενα και θλίβομαι με τα προηγούμενα.

6/5/10 17:15  
Anonymous Anonymous said...

Συμφωνώ!
Παρακολουθώ τα γεγονότα, αποφεύγοντας την τηλεόραση , αμίλητος και ανέκφραστος… Νομίζω ότι δεν είμαι με το μέρος κανενός, ούτε καν με το δικό μου, κάτι μου βρωμάει σε όλη αυτήν την ιστορία… Δεν είμαι περήφανος που είμαι άνθρωπος, δεν είμαι περήφανος που είμαι ελληνας. Λαός απολίτιστος, αμόρφωτος και χωρίς τρόπους…Πάντα η λύση είναι απλή, εμείς θέλουμε να τα κάνουμε όλα να φαίνονται σαν άθλους/θαύματα…Το βαρέλι δεν έχει πάτο! Τρομάζω για τα επόμενα και θλίβομαι με τα προηγούμενα.

6/5/10 17:18  
Anonymous Anonymous said...

Συμφωνώ!
Παρακολουθώ τα γεγονότα, αποφεύγοντας την τηλεόραση , αμίλητος και ανέκφραστος… Νομίζω ότι δεν είμαι με το μέρος κανενός, ούτε καν με το δικό μου, κάτι μου βρωμάει σε όλη αυτήν την ιστορία… Δεν είμαι περήφανος που είμαι άνθρωπος, δεν είμαι περήφανος που είμαι ελληνας. Λαός απολίτιστος, αμόρφωτος και χωρίς τρόπους…Πάντα η λύση είναι απλή, εμείς θέλουμε να τα κάνουμε όλα να φαίνονται σαν άθλους/θαύματα…Το βαρέλι δεν έχει πάτο! Τρομάζω για τα επόμενα και θλίβομαι με τα προηγούμενα…….

6/5/10 17:22  
Blogger schottkey said...

Σωστά όλα αυτά. Αλλά βαρέθηκα τριάντα χρόνια τα ίδια πράγματα. Τριάντα χρόνια ατιμωρησίας. Τριάντα χρόνια που τα ίδια άτομα κάνουν ό,τι θέλουν, χωρίς να υπάρξει τιμωρία καμία.

Βαρέθηκα. Θέλω κάποιοι να μπουν φυλακή. Ας ξεκινήσουμε από σήμερα, θα είναι κι αυτό μια αρχή.

11/5/10 00:18  

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker