Thursday, December 06, 2007

άι εμ λοστ


Πρέπει να είμαι ο μοναδικός άνθρωπος στην Ελλάδα κάτω των 50 που δεν παρακολουθεί σειρές. Ο μόνος. Όλοι μου οι φίλοι παρακολουθούν μανιωδώς Prison Break και Heroes, κατεβάζουν κύκλους ολόκληρους από το CSI, ακόμα και σίριαλ που αμφιβάλλω αν ποτέ θα παρακολουθούσα, όπως το Scrubs, το Carnivale ή το Californication. Απορώ πώς βρίσκουν τον χρόνο να διαθέσουν σε τόσα επεισόδια, την υπομονή να παρακολουθήσουν την πλοκή και τους τόσους χαρακτήρες. Σε ένα κύκλο του 24 βλέπω 12 ταινίες.. Ποιος, εγώ, που έχω δει μισό επεισόδιο του Lost τρώγοντας τα μακαρόνια μου και χάζευα ένα βράδυ ηδονοβλεπτικά το Nip/Tuck σερφάροντας. Ούτε το Six Feet Under έχω αξιωθεί να δω σκέψου. Ακόμα και το (συναρπαστικά έξυπνο) και διαφορετικό Death Note το παράτησα στο 7ο επεισόδιο. Η αλήθεια είναι πως δε με τράβαγαν ποτέ οι τηλεοπτικές σειρές, και πλέον δεν νομίζω πως θα βρω τη διάθεση για να αφοσιωθώ σ’αυτό. Κατά κάποιο τρόπο, οι (αμερικανικές κυρίως) σειρές έχουν δημιουργήσει έναν μικρό εθισμό που έχει καταλήξει σε ποπ φαινόμενο, ειδικά της δεκαετίας που τρέχει. Ίσως είναι κι ιδέα μου τελικά. Πάω να ξεθάψω εκείνες τις σκονισμένες βιντεοκασέτες της μοναδικής σειράς που παρακολούθησα φανατικά, που είναι κι η καλύτερη σειρά ever βέβαια, ελπίζω τα γράμματα στην κασέτα να μην έχουν ξεθωριάσει πλέον και να φαίνεται μόνο το Tw n P ak ..

12 Comments:

Blogger lkrory21 said...

'Ασε τις βιντεοκασσέτες να σκονίζονται, την αγαπημένη σειρά σου ever (ομοίως και για μένα. Να και κάτι που συμφωνούμε! ;-)) την έχω σε DVD, όποτε τα θες...

Μερικές από τις υπόλοιπες σειρές που ανέφερες καλές είναι, συνήθως αρχικά ενθούσιαζομαι αλλά μέχρι το τέλος του 1ου ή 2ου κύκλου βαριέμαι και τις παρατάω.

6/12/07 13:40  
Blogger Chaca-Khan said...

εγώ ούε 1 επεισόδιο X-FILES δεν έχω δει φαντάσου!! χαχχα

6/12/07 17:24  
Blogger Provato said...

αν και βλέπω σειρές, πρέπει να σου πω ότι και μένα με προβληματίζει λίγο και έμενα ο φανατισμός στον οποίο αναφέρεσαι!

πάντως το six feet ΠΡΕΠΕΙ να το δεις. ΠΡΕΠΕΙ!

6/12/07 23:17  
Blogger ci said...

Life on Mars, του BBC.
Τόσο ανώτερη με διαφορά σειρά, που είχε μόνο 2 κύκλους - και το φινάλε μάς άφησε περιθώρια να αναρωτιόμαστε.
(και να νοσταλγούμε...:)

6/12/07 23:53  
Blogger gone4sure said...

Aααααχ Shottkey...
Δες ο Six Feet Under και μετά please ξαναγράε αυτό το post.
Είναι ό,τι καλύτερο γέννησε αυτό το τέρας που λέγεται τηλεόραση ποτέ. Μένεις απλά "μαλάκας"...

7/12/07 01:14  
Blogger Stratos Bacalis said...

Six Feet Under & Heroes είναι άπαιχτα...

Σε περιμένουμε Νίξον Σάββατο βράδυ, δες το μπλογκ μου για λεπτομέρειες...

7/12/07 03:55  
Blogger Stratos Bacalis said...

Α και επίσης φοβερό το Spooks του BBC.

7/12/07 03:56  
Blogger s_k said...

αλλος ενας.

8/12/07 16:28  
Blogger schottkey said...

Οπότε υπάρχουν κι άλλοι σαν εμένα, δεν είμαι εξωγήινος.
Πάντως με έχουν προβληματίσει τα σχόλια. Λες να χάνω τόσα που δεν έχω δει το Six Feet Under; Τα 2 του BBC που αναφέρετε μοιάζουν ενδιαφέροντα- ελπίζω να μην είναι David Duchovny και Gillian Anderson με cockney προφορά..

8/12/07 22:59  
Blogger ci said...

Μια που είναι στην αρχη του 1ου επεισοδίου, λινκάρω χωρίς τύψεις


Life On Mars
Time Travel Sequence

(η προφορά είναι Manchester, οι φανς της Liverpool ίσως δεν χαρούν κάποιες στιγμές:)

9/12/07 12:32  
Blogger Stratos Bacalis said...

Το Spooks είναι με την MI5 αλλά ανατρεπτικό (για μένα), δείχνει πώς νιώθουν οι πράκτορες όταν κάνουν ό,τι κάνουν, τους δείχνει ανθρώπινους, ευάλωτους... και ωραία αισθητική κιόλας. Δες το.

10/12/07 12:51  
Anonymous Anonymous said...

άλλη μία

20/12/07 15:24  

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker