Thursday, June 21, 2007

they might be giants (one day)



Εδώ και μέρες έχω κολλήσει άσχημα με τους Σουηδούς Studio. Οι ίδιοι αποκαλούν τον ήχο τους κάτι μεταξύ experimental afro-beat και pop. Μου θυμίζουν άπειρα πράγματα αλλά έχουν τόσο πλούσιο ήχο που αδυνατώ να πατήσω το stop όποτε τους ακούω. Αποτελούνται από τον Dan Lissvik και τον Rasmus Hägg- το ‘Yearbook 1’ είναι το πρώτο τους album, από τα καλύτερα της χρονιάς ήδη για μένα.


Studio-Self Service (short version)

Tο 12άϊντσο τους ‘Life’s a Beach’ κυκλοφορεί με remix από Todd Terje και Prins Thomas (ο τελευταίος φέτος παίζει και στο synch festival..).

www.thestudio.se

2 Comments:

Blogger silent stelios said...

Μολις εβαλα το yearbook 1 να κατεβαινει, κατι φιλοι εχουν τρελαθει με αυτους και ειπα να δω τι λενε, ειμαι επιφυλακτικος με ολα αυτα τα σκανδιναβικα γκρουπακια, αλλα το radio edit παιζει ηδη δευτερη φορα καπακι - και το αλμπουμ δεν εχει κατεβει ολοκληρο ακομα.
Ειπα να κανω ενα search να δω αν τους εχει ανακαλυψει και κανεις αλλος και να μαστε παλι εδω...
γεια σου ρε schottkey : )

22/8/07 18:43  
Blogger schottkey said...

Well, από τον Ιούνιο που τους «ανακάλυψα», είχα την εντύπωση πως ήμουν ο μόνος στην Ελλάδα που τους ήξερε, χεχ (υπερβολές) :)
2-3 αναφορές από δω κι από κει, ήταν από φίλους που τους ανέφερα το ‘Yearbook 1’. Δεν ξέρω αν είναι του γούστου σου, εμένα όμως ο ήχος τους μου μοιάζει πολύ φρέσκος και διαφορετικός, i like it a lot.
Άντε γεια μας :)

22/8/07 21:51  

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker