Friday, May 11, 2007

running boy



Πώς συνεχίζεις μετά από ένα ντεμπούτο, τόσο φορτωμένο με θετικές κριτικές και χαρακτηρισμούς (στα όρια της υπερβολής imho); Ο μυστηριώδης νεαρός από το Λονδίνο, που ούτε καν το πρόσωπό του αποκαλύπτει (στο myspace η φωτό του είναι ένα πιξελιασμένο «σταυρωμένο» avatar), στο νέο του κομμάτι φεύγει λίγο από τα σκοτεινά μέρη που τριγύριζε στο ομώνυμό άλμπουμ του στην Hyperdub του Kode 9, και φτιάχνει το πιο φωτεινό του track, με φωνητικά και beat που θυμίζουν early house παραγωγές.

Burial-Unite

myspace.com/burialuk

pic: david burnett

7 Comments:

Blogger Μαρκησία του Ο. said...

To link για κάποιο μυστηριώδη λόγο βγάζει στην αρχική σελίδα του mediafire....

11/5/07 22:53  
Blogger schottkey said...

Μαρκησία, έχεις δίκιο, sorry.
Πιθανόν να έκανα λάθος το λινκ, το ανέβασα τώρα στο yousendit. Αν 'πέσει' από εκεί μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, μπορώ να το ανεβάσω σε άλλο host.

11/5/07 23:19  
Blogger silent stelios said...

Ωραιο κομματι, θυμίζει αλλα πραγματα...
Κριμα που το sync δεν φερνει φετος κανεναν απο αυτους, ενα showcase με burial, kode9, loefah, dmz θα ηταν οτι πρεπει - προτιμησαν την ευκολη οδο με πιο σιγουρα ονοματα μου φαινεται.

Το pansonic το ειδα και εγω, ανυπομονω να το ακουσω.

15/5/07 12:16  
Blogger schottkey said...

Ναι θυμίζει πιο παλιά πράγματα.

Κι όμως, στο synch έχει κάποια πράγματα από d****** κι ας μην είναι μεγάλα ονόματα, Leafcutter John, τον Loka που είναι πολύ κοντά σ'αυτό τον ήχο..
Τσέκαρε επίσης τον Τούρκο Onur Özer, είναι πολύ καλός.
Εμένα έκπληξη μου φάνηκε πως δεν έχουν φέτος σχεδόν τίποτα από techno.

Το νέο των Pan Sonic με δύο ακροάσεις μπορώ να πω πως δε μου άρεσε..

15/5/07 12:28  
Blogger schottkey said...

Κοίτα τι παθαίνεις άμα δεν σε έχει πιάσει ο καφές στη δουλειά..
Boxcutter είχα στο νου για το synch κι όχι Leafcutter John, τον Mala κι όχι τους Loka (λό-φα, μά-λα, λό-κα, μπό-λα). Whatevah.

Το synch έχει ανακοινώσει ωρολόγιο πρόγραμμα.

15/5/07 16:09  
Blogger silent stelios said...

χα, χα.. θα ηθελα να δω ενα καλο τεκνο ονομα παντως. next time ισως...

Λεω να αρχισω και εγω ενα d*bs*ep project τωρα που ειναι στα πανω του.
θα το ονομασω Lolah.
Εισαι ο πρωτος που το μαθαινει
Το πρωτο σινγκλ θα λεγεται here'z 1 apple

: )

15/5/07 17:07  
Blogger schottkey said...

Υπάρχει ο Stephan Bodzin, o οποίος είναι πάρα πολύ καλός, αλλά δεν παίζει καθαρόαιμο techno, είναι στα minimal χωράφια, ξέρεις.

D**s**p project; Join the club. Έχω ετοιμάσει ένα που θα ανεβάσω στο myspace σύντομα με το alter ego μου, Koe-lah. Θα περιέχει τα ‘Mia’ και ‘Ar-pah (Koe-lah mix)’.

15/5/07 17:16  

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker