Saturday, December 11, 2010

schott:2010 key:11


11. The Sight Below-It All Falls Apart [Ghostly International]
Δε θυμάμαι αν έχω ξαναβάλει τον Sight Below σε λίστες 'καλύτερο της χρονιάς', αλλά κάπου στο παρελθόν τον έχω αναφέρει. Και παρότι μ'άρεσε πολύ η μουσική του, δε γνώριζα ποιος μουσικός κρύβεται πίσω απ'αυτό το όνομα, ώσπου κάποιος φίλος μου είπε ότι πρόκειται για τον Rafael Anton Irisarri. Η συνέχεια του 'Glider' του 2008 είναι ακόμα πιο ατμοσφαιρική, σαν να περπατάς στο σκοτεινό δάσος του οπισθόφυλλου. Δεν ξέρω πώς ακριβώς να περιγράψω αυτό τον ήχο και δε με νοιάζει στο κάτω κάτω, αλλά μου δημιουργεί τα ίδια συναισθήματα που μου δημιουργεί κι ο GAS. Πόσοι θα μπορούσαν να διασκευάσουν Joy Division έτσι;




11. The Sight Below-It All Falls Apart [Ghostly International]
12. Erykah Badu-New Amerykah Part Two: Return Of The Ankh [Universal Motown]
13. Caribou-Swim [City Slang]
14. Bvdub-The Art Of Dying Alone [Glacial Movements Records]
15. Steve Moore-Primitive Neural Pathways [Static Caravan]
16. Kanye West-My Beautiful Dark Twisted Fantasy [Roc-A-Fella]
17. 36-Hollow [3six Recordings]
18. Shed-The Traveller [Ostgut Ton]
19. Oneohtrix Point Never-Returnal [Editions Mego]
20. Flying Lotus-Cosmogramma [Warp]

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker