Tuesday, October 21, 2008

Κάδος Ανακύκλωσης


Θα ήμουν ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, αν από αύριο έπαυαν να υπάρχουν στο ελληνικό λεξιλόγιο οι παρακάτω λέξεις/φράσεις:


Μπλιμπλίκια
Χαουζάκια
Μπίτια
μπιτάκια
μουσικάρες

Χτικιό
Σκολειό
Χτίριο
φευγιό
παιγνίδι

μιλάν, ρωτάν, χτυπάν, κ.ο.κ.
οι θύμησες
φκιάνει
δείχτες
«αδέλφια»

«ο μελαγχολικός πρίγκηπας»
«ο σκοτεινός πρίγκηπας»
«ξόρκισε τους δαίμονές του»


φουστιά, μαμήσι, νουνάκι, μακάκας, κτλ.
μαμάει
μαμηστερό
«το έχει το πακέτο»

«δεν υπάρχει αυτό, έτσι;»
«τα σπάει»
«τα σπάει,απλά.»


τουματσίλα
‘φάση’
«λαρτζιά»
προχώ
ηδονίλα
εϊτίλα

μεθυσμενάκι/χαρουμενάκι
Παρεάκι
ερωτευμενάκι
χαλαρουίτα
«λολάρες»
μπικικίνια



Elytis meets slang.gr- do i break them? \m/

17 Comments:

Blogger Provato said...

δεν υπάρχει αυτό το πόστ, έτσι.


τα σπάει!


μαμηστερό ποστ.


πολύ προχώ.

21/10/08 12:21  
Blogger enteka said...

!!!!! teleio!!!!

21/10/08 15:27  
Blogger MenieK said...

μπορούμε να ρωτάμε τις άγνωστες λέξεις?

22/10/08 13:36  
Blogger schottkey said...

μπατ, οφ κορς!

23/10/08 09:38  
Anonymous Anonymous said...

oles lekseis tou theou einai* kai oles ellhnikotates, mia kai emeis oi ellhnes tis paragoume, kai afto einai ygeia!!

alles tis "krazeis" esy, alles ta "spane" gia mas...

alla niwthw tin dysthimia sou, mia kai gw niwthw etsi arketes fores, otan akouw lekseis pou den goustarw egw.
;-)

24/10/08 18:22  
Blogger ou ming said...

Η εξολόθρευση μπορεί να ξεκινήσει από το παρεάκι παρακαλώ;

24/10/08 19:07  
Anonymous Anonymous said...

τρίζουν τα δόντια μου από δυσανεξία.

προσθέτω τα
"λιθαράκι"
"κοπελιά"
και κάνω μόνιμο μπούκμαρκ το ποστ για μελλοντικές προσθήκες >:)

25/10/08 13:06  
Blogger schottkey said...

Κοπελιά μπορείς να προστέσεις κι εσύ τα δικά σου- υπάρχουν άπειρα υποθέτω.
(σε σένα το λέω helion)

ou ming, δεν βλέπω να είστε χαρουμενάκι..

wonderli, δεν τις «κράζω». Δε μ’αρέσουν απλά. Για σένα το ποστ «δεν τα σπάει» προφανώς :)
Αν είχαμε άλλωστε όλοι το ίδιο γούστο, τα πράγματα θα ήταν πολύ πολύ βαρετά.

25/10/08 20:35  
Blogger lkrory21 said...

Αυτό το post είναι τουματσίλα!

25/10/08 20:46  
Anonymous Anonymous said...

Φιλάρα, άμα βαράνε πριόνια εσύ άμα καραγουστάρεις μη τσαμπουνάς την πάρτη σου, γιατί για μας τα πριόνια τα σπάνε, απλά. Κι ας είναι μπλιμπλίκια

26/10/08 23:36  
Blogger Stratos Bacalis said...

Εγώ με το Θρώγκο είμαι, lol!!!!

27/10/08 16:48  
Blogger fieryfairy said...

το φκιάνω με αρέσει γιατί μου κάνει ντοπιολαλιά και είμαι μεγάλη φαν, το σχολειό το λέει και η γιαγιά μου και δε με χαλάει- για τα υπόλοιπα συμφωνώ και είμαι μαζί σου. Θα προσέθετα την λέξη 'μπάζο' που είναι για μένα η πιο μισητή λέξη. Όποτε ακούω κάποιον να περιγράφει κάποιον άλλο με αυτή τη λέξη μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Εύγε για το ποστ

28/10/08 19:43  
Blogger schottkey said...

lkrory21,
toomuch is never enough.

Θρώγκος,
Εδώ ο dj σπέρνει κι εσύ μου κάθεσαι ξενερουά με ένα μπυρόνι στο χέρι. Μουβ ρε αδερφέ.

sandman_gr,
είστε παρεάκι με τον Θρώγκο;

fieryfairy,
δεν το λέω με την έννοια που θα το έλεγε μια γιαγιά στο χωριό. Με ενοχλεί η λόγια αριστερή φρασεολογία που παραποιεί τις λέξεις ώστε να αποκτήσουν μια «γλαφυρότητα» (βλέπε ‘χτίριο’ κτλ.)

29/10/08 07:52  
Blogger kostasK said...

omg! (αυτό κι αν μου τη σπάει λέμε!)

κορυφαίο ποστ! :)

29/10/08 10:16  
Anonymous Anonymous said...

Απελπιστικά καλό post!!!!
Δεν υπάρχει.......

29/10/08 15:09  
Blogger schottkey said...

kostasK,
ομιτζι και τρία λολ.

Anonymous,
τα σπας! Απλά..

30/10/08 07:40  
Blogger fieryfairy said...

i get you now :-)

31/10/08 16:28  

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker