Tuesday, June 26, 2007

modulations



Ασχέτως μουσικής, η Sophie Solomon έχει πολύ ωραία φωνή. Κι ο δίσκος των Blackfield είναι μια χαρά παρεμπιπτόντως. Απ’την άλλη, έχω βαρεθεί πια τον Aphex Twin και το 90% απ’όσα βγαίνουν από τη Rephlex, δεν ξέρω τι μου φταίει..
Για το βράδυ η μόνη μουσική που αντέχεται είναι το ‘Cendre’ των Fennesz/Sakamoto. Δεν κινείται φύλλο.

Το παρακάτω μου θυμίζει καλοκαίρι, χωρίς να έχω προσδιορίσει ποιο παβλοφικό καμπανάκι ευθύνεται για το γεγονός:

Shuggie Ottis-Strawberry Letter 23


από το ξεχασμένο (κι υπέροχο) δισκάκι του Shuggie Ottis ‘Inspiration Information’, του 1974.

Το συγκεκριμένο κομμάτι το έχουν σαμπλάρει κι οι De La Soul, στο ‘Much More’, από το ‘Grind Date’ του 2004 (παραγωγή J Dilla παρακαλώ).
Η φωτό, του Tod Seelie.

5 Comments:

Blogger silent stelios said...

Σιγουρα δε φταιει η ζεστη;
Νομιζω οτι τα τελευταια rephlex ειναι πολυ καλα - κρατω μια επιφυλαξη για το the tuss, το οποιο δεν το εχω ακουσει ολο ακομα.
Βαλε τιποτα παλια aphex και ολα θα ειναι ενταξει ξανα!

26/6/07 22:39  
Blogger schottkey said...

Αν εξαιρέσουμε το νέο Dopplereffekt, αν δεις τις κυκλοφορίες της Rephlex και δεν προσέξεις ποιο έτος βγήκαν, άνετα μπορείς να συμπεράνεις πως είναι του 1997-98 για παράδειγμα. Ούτε το ‘Drukqs’ μου άρεσε ιδιαίτερα, ούτε το ‘Chosen Lords’. Και το Tuss πια..κι όλη αυτή η ψιλο-στημένη φιλολοφία για το ποιος κρύβεται από πίσω, boring. Το πολύ το acid το βαριέται κι ο DJ Pierre. Νομίζω τον προτιμώ στις ambient στιγμές του.
Ίσως να φταίει κι η ζέστη, δεν το αποκλείω..

27/6/07 13:58  
Blogger schottkey said...

φιλολογία, that is

27/6/07 14:01  
Blogger silent stelios said...

Βασικα, περα απο dopplereffekt ειχα στο μυαλο μου εκεινο το καινουριο urban tribe. Το tuss το ακουγα χθες βραδι, περισσοτερο hype - λιγοτερη ουσια νομιζω.

Και οκ, εχεις δικιο, 'κτιριο' ειναι καλυτερο - θα το υιοθετησω και εγω.

27/6/07 15:07  
Blogger schottkey said...

Το Urban Tribe δεν το έχω ακούσει, θέλω.
Φαντάζομαι θα είναι καλό- αν και το point είναι πως η Rephlex δε δείχνει πολλή φαντασία τελευταία, περιορισμένο εύρος ήχου..

27/6/07 15:20  

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker