Thursday, February 22, 2007

Five things you can tell by just looking at him




Τα chain mails/games κι όλη η θεωρία τους με κάνει να χασμουριέμαι απίστευτα. Μιας κι όμως μου πέταξαν το γάντι οι αγαπητοί Vjay, Alberich και emptyscreen (ίσως και κάποιος άλλος που δεν πρόσεξα;), και πάντα μου άρεσαν τα παιχνίδια, σηκώνω το γάντι κι απαγγέλλω:



einz Ως μικρό παιδί ήμουν υπερβολικά ήσυχος (εξαιρείται σε ηλικία τριών ετών η απόπειρα δολοφονίας της αδερφής μου με κάστανο-απέτυχε), ως μαθητής το καλό παιδί της τάξης που δε φόρεσε ποτέ γυαλιά, σαν φοιτητής έκανα τόσο χοντρές πλάκες που δεν τολμώ καν να τις αναφέρω, σαν φαντάρος πέρασα ωραία αλλά και δύσκολα - (ελληνοβουλγαρικά σύνορα, -10 βαθμοί Κελσίου, μισό μέτρο χιόνι, σε βραδινό νούμερο 50 Κούρδοι μετανάστες, όλοι ξυπόλητοι, παρατημένοι από Τούρκο "μεσάζοντα", επιχειρούν να μπουν στη μονάδα-η κατάληξη στο κοντινό φυλάκιο ΠΖ, μετά από κάποιους πυροβολισμούς στον αέρα, ήταν ένας νεκρός από το κρύο, κι εμείς σε αποστολή με κουβέρτες, γάλα και κονσέρβες..)


δύο Σε κάποια ηλικία, όχι τόσο μακρινή από τον μικρό μας γαλαξία, συνειδητοποίησα πως χωρίς μουσική στη ζωή μου, θα κατέληγα κατά κάποιο τρόπο, ας το πούμε 'συναισθηματικά ατελής'. Η μουσική ώρες ώρες σκάει μέσα μου σαν βόμβα, και με συγκινούν πράγματα που πολλοί άνθρωποι θεωρούν σαχλά/παράξενα/ψευτορομαντικά/θορυβώδη κατά περίπτωση. Στον αντίποδα, δε μου αρέσουν πολλά πράγματα που στον πολύ κόσμο θεωρούνται 'ποιοτικά' και υπεράνω κριτικής- ποτέ δε μου άρεσαν ιδιαίτερα π.χ. οι Pink Floyd, ο Nick Cave ή ακόμα μπορώ να πω κι οι Radiohead (ω ναι!).

trois Είμαι αρκετά τυχερός για άλλους ανθρώπους- φέρνω τύχη μπορείς να το πεις. Τη δική μου ροπή προς την τύχη θέλω να την βαφτίζω ικανότητα. Σε παιχνίδι μπάσκετ, ανεπίσημο, έχω πετύχει 15 συνεχόμενα τρίποντα (κάπου εκεί η σεμνή τελετή έλαβε τέλος με ατάκες του στυλ "δεν πάμε για καμιά μπίρα;" "ναι ναι πολλή ζέστη απόψε"). Έχω μαντέψει 7 συνεχόμενες ζαριές στο τάβλι- η πιθανότητα πρέπει να είναι (η στατιστική ήταν το αδύνατο σημείο μου στα μαθηματικά, πιθανόν να κάνω λάθος) περίπου μια στα 2 δισεκατομμύρια. Δεν έπαιξα τζόκερ μετά.


quattro Δεν μένω στην Αθήνα, απεχθάνομαι το κάπνισμα, λατρεύω τους σκύλους, τρεις τουλάχιστον μπλόγκερ με έκαναν πάνω από 40 χρονών, το 'Κομμάτια Ενός Ολογραφικού Ρόδου' δεν έχει να κάνει ούτε με ρόδα, ούτε με τριαντάφυλλα κι αγάπες, ούτε καν με τη Ρόδο, προέρχεται από αλλού, έχω αδυναμία συγκέντρωσης- σπάνια κάνω ένα πράγμα μόνο (αυτό τον καιρό διαβάζω πέντε βιβλία ταυτόχρονα).

five Το δεξί μου μάτι είναι γυάλινο.





Και τώρα που παίξαμε ωραία το πινγκ πονγκ, ας πετάξω το μπαλάκι στις helion (και mor, αν 'ζει') καθώς με τις προτροπές τους έχουν μερίδιο ευθύνης στη δημιουργία αυτού του άθλιου μπλογκ, και σε κάποια παιδιά που δεν έπαιξαν ακόμα(;) : lkrory21, CutiesCabs, silent stelios, Aeon FluX, αν δεν απαντήσετε ο σκύλος σας θα βγάλει δεύτερη ουρά. Ένας μπλόγκερ που δεν απάντησε, το μπλογκ του άρχισε να γράφει στα ιρανικά και πλέον ασχολείται με τον Αχμαντινετζάντ και τα πυρηνικά.

12 Comments:

Blogger schottkey said...

ok, το νούμερο 5 προφανώς είναι ψέμα, απλώς μου δίνεται η ευκαιρία να πω άλλο ένα χαρακτηριστικό μου: ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ.

22/2/07 09:46  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

@five:Εεεεε;;;;

22/2/07 10:18  
Blogger Γιώργος said...

Κι' εγώ εκεί γύρω στα 40 σε υπολόγιζα.Λάθος ε?
Για Pink Floyd (κυρίως Wish you were here, Wall κλπ.) ,Cave και ανάλογες περιπτώσεις μαζί σου.

22/2/07 10:25  
Blogger Spyros_VJ said...

Οι πιν φλόϊv 'διαλύθηκαν' μετά το λάιβ στην Πομπηία.

Nice five, man!

22/2/07 16:40  
Blogger CutiesCabs said...

Τζιχάάάάάάάάάντ!

22/2/07 18:24  
Blogger schottkey said...

This comment has been removed by the author.

23/2/07 09:46  
Blogger schottkey said...

ΠΡΕΖΑ TV, don't believe the hype.


Alberich, κατέβα μια δεκαετία.
Εφόσον σου αρέσει ο Derek Bailey, τα βρίσκουμε. Αν σου αρέσει μάλιστα κι ο Albert Ayler..


Spyros, οι πλινκ πλόινκ 'κάηκαν' στην Πομπηία για τα καλά.
Μια χαρά τους παρώδησαν οι Beasties στο Gratitude.
(χάι φάιβ)


CutiesCabs, و اين جهان پر از صدای حرکت پاهای مردمی ست

23/2/07 09:50  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Ε όχι και 40! ;-)

(σε διαβάζω και αποτυγχάνω διαρκώς παταγωδώς να σου αφήσω κάτι έξυπνο ως σχόλιο. Και συνεχίζω να αποτυγχάνω, όπως βλέπεις).

23/2/07 15:09  
Blogger helion said...

Ψέμα, ε.
Για λίγα δευτερόλεπτα ήμουν like: hey, wow, cool!
Μερικές φορές το μικρό αγοράκι μέσα μου με τρομάζει :P

24/2/07 02:28  
Blogger schottkey said...

Μαρκησία, πες την αλήθεια πως είμαι στα 19 αφού κανείς δεν τολμά.
(θα μπορούσες να μου πεις:

3

–6x2 dx=? )
0



helion μην τρομάζεις. Έχουμε κοινά μυστικά εμείς. Ραντεβού στο σπίτι στην εξοχή, φέρε μαζί και τις σφεντόνες σου..

26/2/07 09:22  
Blogger AEon FluX said...

Γμτ, και ξέρεις τι αδυναμία έχω στον Bowie. θα ήταν τόσο καρμικό αν όντως είχες γυάλινο μάτι...

Ήσυχο παιδί; Εσύ; Είμαστε σίγουροι;

27/2/07 03:52  
Anonymous Anonymous said...

Είπα κι εγώ !!!!

Μπήκα να ρωτήσω για το γυάλινο μάτι, αλλά με πρόλαβες με το πρώτο σου comment :)

28/2/07 19:24  

Post a Comment

<< Home








eXTReMe Tracker